home
Artists inside
743
music_join.gif
bl1.gif
Submitted by M@rTeeN on 18. April 2008 - 21:14.

"London - Žurka koju su na seoskom trgu u jednom malom mestu u Velsu organizovali učenici lokalne srednje škole povodom kraja tromesečja dospela je na stranice gotovo svih listova. Zabava je počela glasnom muzikom i okupljanjem učenika, ali se nakon nekoliko sati, kada su oni popili previše alkohola, pretvorila u prave orgije na otvorenom.
Neki učenici, a pogotovo devojke, teturali su se unaokolo obeznanjeni od alkohola i pokušavali da se uključe u grupni seks koji su upražnjavali njihovi nešto manje pijani drugovi i drugarice. Njihovi nastavnici su izjavili da su sutradan pozvali lekarsku ekipu koja je devojkama dala kontraceptivna sredstva za hitne slučajeve, takozvanu "pilulu za dan posle".
Zamenik direktora škole rekao je da su za sve što se desilo u velikoj meri krivi i roditelji sedamdesetak učenika koji su znali da su deca kupila velike količine alkohola."

Izvor: "Danas"

Chitam i pitam se: "Kako jedna zemlja poput VB moze sebi da dopusti ovako neshto?!"
Zar im je toliko dosadno i ne znaju shta da rade pa se *ebu po ulicama? Shta bi sa moralom?
Gde su bili matorci? Mislim, svi mi volimo da se zabavljamo i radimo svashta, ali postoje granice, zar ne?!
Zar su njihove vrednosti toliko pomerene?

Ko li je zaista kriv?

Britansko drushtvo vazi za jedno od najuredjenijih i prefinjenijih drushtava na svetu. Drushtvo u kojem se sve odvija gotovo ritualno. Kako je u jednom drushtvu poput ovog moglo dotji do ovakvog dogadjaja?
Zar je mogutje okriviti roditelje? Ne kazem da nisu delimichno krivi oni, ali gde su bili profesori i shta su oni radili u to vreme? Shta bi sa policijom koja je obavezna da nadgleda svaki skup?

Pouka?!

Pitam se da li su i u kojoj meri svesni uchenici shta su uradili?
Sam chin seksualnog odnosa nema nishta loshe u sebi dok ga upraznjavate sa svojim partnerom "iza zatvorenih vrata"... Posledice koje su mogle ostati posle ovakvog china su mnogobrojne... Trudnotja, bolest, javno ponizenje...
Dakle od sada kada idete na zurke pazite gde se i sa koliko ljudi volite

P.S.Ovaj blog sam napisao dosta ranije samo ga sada prenosim i na ovaj sajt... 


strelica
M@rTeeN's blog | login or register to post comments | Prijavi
bl2.gif
login or register to post comments | prijavi
ns.happy      19. April 2008 - 0:39 bolje i da orgijaju nego da

bolje i da orgijaju nego da se mlate sa susednom skolom... nervira me sto se ovakve stvari osudjuju a prebijanja navijaca na utakmicama su normalna stvar...

www.nshappy.blogspot.com

www.myspace.com/nshappy

login or register to post comments | prijavi
M@rTeeN      19. April 2008 - 5:39 Hm

A ko je rekao da je premlatjivanje ok?! To shto neko nije osudio prebijanje navijacha ne opravdava gore opisani chin...

Best Regards

login or register to post comments | prijavi
holandez      19. April 2008 - 9:42 i ne opravdava

ali mi se i jedan i dugi cine slicnim.....

"Chitam i pitam se: "Kako jedna zemlja poput VB moze sebi da dopusti ovako neshto?!"

zat treba veliki brat do stoji pored nas 24-7 i da nam odredjuje sta kako i sa kim onda ? 

login or register to post comments | prijavi
M@rTeeN      19. April 2008 - 10:15 Maaa ne

Ciljao sam na kulturoloshku stranu prihe....

Nigde vas niko ne kontrolishe 24/7, ali se moralni principi usvajaju kroz odrastanje i neke se stvari "podrazumevaju" i sankcionishu, zar ne? Britansko drushtvo vazi za jedno od tradicionalnijih koje pridaje veliki znachaj kulturi ponashanja i obrazovanja. Ovde su obe stvari "povredjene", kao i ponos onih koji iste predstavljaju...

Best Regards

login or register to post comments | prijavi
amnesiak      19. April 2008 - 10:30 Ej ljudi...

englezi i nj.produkt amerikanci stvarno ne znaju pit. Oni ne piju da uživaju već da se totalno unište. Vjerujem da je i ovdje došlo do toga. Vjerovatno su popili i neka sex- stimulativna sredstva. Imam i jedan slučaj kojem sam bio očevidac. Kad sam bio u Afganistanu bila je jedna američka organizacija koja se bavila deminiranjem terena. U njoj su između ostalog, pored dosta amerikanaca, radili i neki bosanci. Oni su mogli svake sedmice da piju i prave kojekakve zabave. Međutim jednom su se ti ameri toliko olešili da su počeli pucati jedni na druge. Od tada, nema više alkohola. Takođe kad sam bio u Španiji u par lokala sam vidio Engleze kako se valjaju po podu kolko su pjani.

Stvarno ljudi ne znaju pit i uživat. Cilj im je ko će postati veći odron! 

login or register to post comments | prijavi
forrest      19. April 2008 - 10:36 zapadne vrednosti...

nasli mi sad nekoga da osudjujemo...

divota!

kod njih je princip sledeci: 5 dana riknjavam od rada, 6ti zaboravljam na sve...

login or register to post comments | prijavi
holandez      19. April 2008 - 10:40 slazem se da im pijenje

nije u venama i kulturi kao kod nas yugovica....ali da im je cilj da postanu sto veci odroni ( neka vrsta idiota ili budala ako sam te dobro preveo - neznam sta rec tacno znaci) u to vec nisam siguran......ljudi su isti sirom cele kugle Laughing   napju se pa neznaju vise sta rade...

inace znas da naprimer da u ruskoj armiji vec godinama vise vojnika gine od alko-igrica-pucamo-jedne-na-druge po kasarnama i terenima nego u njihovim poslednjim ratovima ? Tongue out

login or register to post comments | prijavi
holandez      19. April 2008 - 10:42 @forrest

100% true .......Wink

login or register to post comments | prijavi
forrest      19. April 2008 - 10:45 pa da holandez...

youtube je prepun snimaka pijanih (ima i srpskih) vojnika... aj sto pucaju jedni na druge, ali sto se i balave...

ovo su klinci... dobice neke hepatitise, i bice im zao... kako objasniti matoru budalu koju je pijanu usmrtio najbolji drug dok su se iiigrali...

ta nemojte molim vas...

 

login or register to post comments | prijavi
holandez      19. April 2008 - 10:51 pa neznam

nisam bio na mestu dogadjaja....ovde su soc kontrole drustva daleko od nase neke mozda preterane kotrole sta-gde-i-kako-si -ti-to.....svaka medalja ima 2 strane kako kazu.....mozda best of both worlds ?

login or register to post comments | prijavi
amnesiak      19. April 2008 - 10:57 dobro si preveo...

al mislim da je kod nas "kultura pijenja" više manje zastupljenja nego kod njih. Ima i kod nas omladine koja se uništi pijući al opet oni stariji ljudi znaju svoju mjeru. Mislim da je i rakija dosta bolja od votke, dzina, tequile ili tih obojenih žestokih pića. Nekako te derne neki fini merak. Još joint ispušit... savršenstvo!

Eh sad, imam još jednu misao... mislim da bi ljudi kad bi više pušili a manje pili bili bolji i opušteniji. Alkohol je stvarno loš kad se pretjera u njemu.  

login or register to post comments | prijavi
M@rTeeN      19. April 2008 - 11:15 Ma...

... trebali bi Englezi da se uche od Iraca! Ovi ljudi lepo imaju drunk day (nazovu shefa i kazu da su se prethodno veche obeznanili od alkohola - shto je za Irce malo teze!) i iskuliraju kutji... Lepo je piti, al' i pametan biti.. Ja sam gledao ove Brit. kod nas na Exitu i sazaljevao ih... Ponashali su se...

Best Regards

login or register to post comments | prijavi
forrest      19. April 2008 - 11:20 e da...

meni su se oni jaaako smucili na exitu...

cini mi se da su se smucili 90% ljudi ovde... bilo je anketa i blogova o tome, ali ne mogu sada da ih nadjem...

login or register to post comments | prijavi
M@rTeeN      19. April 2008 - 11:28 Stvarno je

... bedak što Exit više posećuju stranci a najmanje državljani Srbije... Sada kada je Exit nosioc nagrade za najfest u ovom delu Evrope mogu da zamislim samo kako će biti... A i poskupeo je jaaaako : (

Best Regards

login or register to post comments | prijavi
Arkadije      19. April 2008 - 11:45 Gledaj to sa njihove strane

zamisli da odes na festival, cena karte ti je jeftina u odnosu na njihove festivale, pa cak i u donosu na Sziget, pivo kosta funtu, u gradu jos jeftinije po radnjama, cigarete smesno i naravno da se odvale kao budale... Ne mogu da garantujem da kada bih imao takvu priliku da odem na neki fest koji bi me kostao kao njih EXIT ne bih napravio slicne pizdarije barem jedan dan... A sto se tice cene za nas, tu nisi u pravu. Karte se prodaju od decembra po istoj ceni i zna se da ce ta cena biti do kraja maja i ko hoce da ide skupice za to vreme  5500 a ko nece taj cce da kuka kako je skupo i da kenja kako su izvodjaci ocajni i kako u svoj toj raznolikosti ne moze da pronadje nesto sto bi ga zanimalo. A realno, ako u Teletu placam malo pivo 150 dinara kada je gostovao Kurtovich onda mi stvarno nije problem da isto toliko novca odvojim gore za veliko pivo...

login or register to post comments | prijavi
holandez      19. April 2008 - 12:27 uzeo si mi

reci iz usta arkadije ! suzdrzao sam se....et voila Laughing

login or register to post comments | prijavi
M@rTeeN      19. April 2008 - 13:27 Znaš kako...

... kažu, "Ko zaista želi naće način, ko ne želi, naće izgovor" Ja sam sebi zacrtao da ove godine idem na Exit, ali mi je žao kada čujem da je prosečno neto primanje naših zemljaka oko 15 000 (a cena karte je 1/3 tih primanja). Nije Exit kriv, već vlada koja samo kuka....

Best Regards

login or register to post comments | prijavi
queeria      19. April 2008 - 19:11 a sta fali orgijama?! zašto

a sta fali orgijama?! zašto se seks percipira kao nešto zlo?! uživala deca...

login or register to post comments | prijavi
poison_ivy      19. April 2008 - 19:32 bas sam spremila ispit o savrsenoj britaniji

sa vekovima kulture i obicajnih prava :)

login or register to post comments | prijavi
M@rTeeN      19. April 2008 - 22:40 Queeria

daj molim te! Ne znam da li si ovo pitanje postavio zaista ozbiljno ili vishe sarkastichno!? Neka orgija ko sa kim hotje, ali ne po trgovima, parkovima, pa josh u obeznanjenom stanju!!! Vadish izjave iz konteksta! 

Best Regards

login or register to post comments | prijavi
holandez      20. April 2008 - 7:33 ne verujem da ih vadi

iz konteksta....on STOJI van konteksta a to je jos bolje :).....mozda i ti nebi pisao ovaj blog da ti je neka "dala" .....?

 

oslobodimo se nevidljivih i nepisanih zakona koji nam ogranicuju exzistenciju u ime vere ili kulture.....

naravno izuzimam decu...tamo do negde 15-16 srneast  

login or register to post comments | prijavi
markomarko      20. April 2008 - 9:09 ajd i ja

'Britansko drushtvo vazi za jedno od najuredjenijih i prefinjenijih drushtava na svetu.'

Ovaj tekst je dokaz da stepen uredjenosti drustva nema nikakve veze sa nekim 'moralnim' vrednostima....  Alkohol je keva....  A englezi piju preterano. Medjutim, i dalje nisam siguran da li ovo osudjujem. Bar su ljudi nasli nacin da svoju 'englesku zatvorenost' i neko odvajanje ljudi koje je produkt modernog zivota u velikom gradu premoste alkoholom (:

A ovde ima jos jedan faktor jako znacajan - u engleskoj je deci ispod 18 godina preterano tesko da kupe alkohol (tj. zabranjeno im je), i onda kada ga se docepaju (ili sa 18 godina, ili ako orobe matorima zalihe), onda nemaju meru (iliti, pusteni sa lanca). Toga sam licno bio svedok u puno navrata..... 

login or register to post comments | prijavi
amnesiak      20. April 2008 - 9:15 @queeria

Kako bi tebi bilo da se tvoje dijete malo zaorgija? Ništa posebno, recimo da imaš djevojčicu i da se malo pomazi s 5-6 muškaraca i par žena. Jedno je biti open minded a drugo da odbaciš sva društvena pravila koja su do sada postojala. Stvarno ne mogu da vjerujem dokle sve doseže ljudska glupost!

login or register to post comments | prijavi
M@rTeeN      20. April 2008 - 9:20 Xe xe

Ima istine u ova dva commenta...

@Holadez

dobijam ja, ne brini... ali i dalje osudjujem :)

@markomarko 

priznajem da sam izuzeo chinjenicu o strogoj zabrani alkohola!

edit:

@amnesiak

Mene je prestalo da iznenadjuje koliko ljudi mogu da budu licemerni, ali mi i dalje smeta.... Nemoj da te iznenadi, ako ti queeria kaze da mu je sasvim ok da mu se hipotetichka tjerka mazi sa nekim drugarima i drugaricama...

Best Regards

login or register to post comments | prijavi
Jelena      20. April 2008 - 11:56 Ovo što ti radiš M@rTeeN -

Ovo što ti radiš M@rTeeN - zaključuješ kako su vrednosti u Velikoj Britaniji pomerene zato što su neka deca napravila orgije, kao i kasnije nebuloze kako "oni" ne znaju da piju, a mi znamo i sl. je potpuno bezveze, da kažem to najnežnije moguće. Nemojte da zaboravite da su u naše ime, naši sunarodnjaci, ne samo orgijali, nego su potpuno obeznanjeni od alkohola silovali, palili i ubijali. Pravili masovne grobnice. Godinama. Idi u Vukovar. Idi u Sarajevo. Idi u Srebrenicu. Raspitaj se, ako ne znaš. Eno, što kaže Forrest, youtube je prepun snimaka. Pa ako neki tamo Britanac zaključuje o tebi i o meni na način na koji si ti zaključio o celom njihovom društvu onda nema posle ljutiš. Da, treba da postoje granice. Naše društvo ih je prelazilo i prelazi i dalje do te mere da je potpuno obezvređen ljudski život, tako da bi stvarno bilo najbolje da ćutimo o drugim društvima.

Kaže amnesiak da je kod nas kultura pijenja više manje zastupljenija nego kod njih. Pa možda jeste, ali uz nju i kultura ubijanja i silovanja.

Osim toga, kakva je to nebulozna definicija da u seksualnom činu nema ništa loše sve dok se upražnjava iza zatvorenih vrata??? U kakvom ti balonu živiš? Odakle ti ideja da ima nešto loše u javnom seksualnom činu? A da ne pričam da je nekome baš super seksualni čin da prebija ženu svaki dan. Ili da siluje dete. Iza zatvorenih vrata. Ako nisi do sada gledao, a čini mi se da nisi, preporučujem toplo film Kinsey. Mada se pribojavam da to neće pomoći, jer mnogi ljudi su gledali film, videli rezultate istraživanja, pa čak i učestvovali u istraživanjima, a i dalje su ostali licemeri.

Vi sažaljevate Britance? Smučili su vam se? Vi sebi dozvoljavate da o celom jednom narodu pričate negativno? Na taj način sebe stavljate u isti koš sa Arkanovim koljačima i silovateljima.

I nije poskupela ulaznica za Exit jaaaako, nego je skuplja za 1000 dinara. Stvarno mi je žao što ne možete da gledate i slušate svetske zvezde i još stotine drugih muzičara na više od 20 bina četiri dana na najboljem festivalu u Evropi za jedno dvaes evra.

I nije prosečna zarada 15000 dinara, nego 37000 dinara.

Znaš, kad bolje razmislim, ne vidim razliku između javnog orgijanja britanskih učenika i javnog orgijanja na ovom blogu. U stvari ima jedna razlika - u ovom prvom bi se moglo uživati.

login or register to post comments | prijavi
markomarko      20. April 2008 - 14:14 @jelena

u bre koliko ti daleko ode..... Mozda treba malo da prosetas izvan novog sada da bi donosila zakljucke o kulturi alkohola u engleza.... Npr, bilo gde! Mislim da se niko ne ponasa retardiranije posle konzumacije alkohola od engleza, a to sam video svojim ocima u puno puno navrata. Isto vazi i o konzumiranju alkohola kad napune 18 leta... ne pricam na pamet, veruj mi!

Englezi su jedan od najkulturnijih naroda kad su trezni, i jedan od najnekulturnijih kada piju.... Izgleda da to mora nekako da se iznivelise (; 

A kako smo do srebrenice stigli, samo to me zanima? Ili ti po defaultu samo o tome kucas?

i p.s. o kakvim ti to svetskim zvezdama na exitu08 govoris? A, da, ministri i madjarski cigani....

 

login or register to post comments | prijavi
amnesiak      20. April 2008 - 14:21 @jelena

O kakvom ti orgijanju na blogu govoriš? Ja ovdje samo vidim raspravu, tj. iznosimo svoje argumente za i protiv toga što se desilo u U.K.. To što mi imamo možda imamo predrasude o Englezima je naš problem i mislim da imamo pravo na to. Uzvratimo im brate istim mjerama. Dosta mi je bilo silnog idealziranja te nacije pogotovo kad uzmeš njihovo mišljenje o nama. Naravno nismo ni mi cvjećke... da li su oni? Ako pogledaš malo unazad i vidiš koje su sve oni pljačke, ubistva, silovanja itd... radili bit će ti jasno. Čak šta više, možemo se nazvati i miroljubivim narodima u odnosu na nj.

U potpunosti se slažem s Markom. Ljudi se stvarno ne znaju ponašat kad popiju. Misle da su kraljevi zato što imaju funti i da mogu radit šta hoće. Nema gore mrake od njih u Evropi!

Eh sad što moramo učiti engleski jezik da bi uspjeli u životu je sasvim druga stvar...  

login or register to post comments | prijavi
M@rTeeN      20. April 2008 - 14:45 Been there, done that!!!!!

Jao! Kako volim vas pametne od boga dane da mi solite pamet! Jao kako samo volim kada mi krenete vaditi izjave iz konteksta i navoditi priche na vashu vodu. Kako samo volim vashe frustracije kada mi nabijate na nos!

Jelena

"Nemojte da zaboravite da su u naše ime, naši sunarodnjaci, ne samo orgijali, nego su potpuno obeznanjeni od alkohola silovali, palili i ubijali. Pravili masovne grobnice. Godinama. Idi u Vukovar. Idi u Sarajevo. Idi u Srebrenicu. Raspitaj se, ako ne znaš."

Alo!!!! Kakve veze imaju ratni zlochini 90-tih sa orgijanjem nekih nebuloza u miru >>???<< Bejah u Sarajevu! Bejah u Tuzli i veruj mi jako sam dobro upoznat sa istotijom nashih sukoba!!! Prosto je sramota shto si nashla za pravo da poredish ovako neshto!!!

"Osim toga, kakva je to nebulozna definicija da u seksualnom činu nema ništa loše sve dok se upražnjava iza zatvorenih vrata??? U kakvom ti balonu živiš? Odakle ti ideja da ima nešto loše u javnom seksualnom činu? A da ne pričam da je nekome baš super seksualni čin da prebija ženu svaki dan. Ili da siluje dete. Iza zatvorenih vrata. Ako nisi do sada gledao, a čini mi se da nisi, preporučujem toplo film Kinsey. Mada se pribojavam da to neće pomoći, jer mnogi ljudi su gledali film, videli rezultate istraživanja, pa čak i učestvovali u istraživanjima, a i dalje su ostali licemeri."

 

Opet ti! Ja nisam govorio o silovanjima i izivljavanjima pojedinaca nad drugima! Ovaj blog govori o dobrovoljnom *eba*u gomile srednjoshkolaca! Ako zele da se *ebu u grupama od po 10 samo neka izvole, ali ne na trgu gde majke  mogu da ih gledaju! Vetji si licemer od mene jer neke svoje frustracije gurash tamo gde im nije mesto...

"I nije prosečna zarada 15000 dinara, nego 37000 dinara." 

Izadji na ulicu i pitaj masu ljudi da li zaradjuju na ruke 37 000 CHITAJ PAZLJIVO REKAO SAM NETO A NE BRUTO ZARADA!!!!  Kada se uzme u obzir koliko Exit dobije na ulaznicama, prodaji pitja, iz gradskog, pokrajinskog i drzavnog budzeta i od raznih donatora ja MORAM da se zapitam zashto karta skache svake godine za sitju od 1 000 dinara!!!??? 

Best Regards

login or register to post comments | prijavi
Jelena      20. April 2008 - 15:26 Sve ste u pravu:

Vrednosti u Velikoj Britaniji su pomerene, a mi smo, naravno, ti koji imamo kredibilitet da tako nešto konstatujemo, jer kod nas vrednosti nisu pomerene, Englezi za razliku od nas ne znaju da piju, narod odavde nije godinama klao i silovao pod dejstvom alkohola, mi zbog svega toga treba da sažaljevamo Engleze i da nam se gade, seks je super sve dok je iza zatvorenih vrata, šta god da podrazumeva taj seks, svi oni koji gledaju porniće su budale i vi sigurno ne spadate u grupu onih koji gledaju porniće, ulaznica za Exit poskupljuje svake godine za 1000 dinara, prvih par godina su organizatori plaćali publici da dolazi, na Exitu uopšte nema svetskih zvezda, i prosečna plata u Srbiji je 15000 dinara, kad se u javnosti lupaju gluposti i širi mržnja prema drugom narodu svakako je bolje nego seks u javnosti...

Aj sad ćao.

login or register to post comments | prijavi
forrest      20. April 2008 - 18:53 lol

baba ustipci, srbi nikad u eu... :D

marko, priznaj da volis britance... pogotovu na skypu :D

login or register to post comments | prijavi
Nikolar91      20. April 2008 - 18:54 Khm:

Ponovo istra prica. Moralne vrednost, sve je to sa zapada, amerkanci, englezi se samo drogiraju i piju ko kreteni a najuredniji i najprefinjeniji su na svetu, tinejdzeri ne smeju da se jebu, sve to mora da je iza zatvorenih vrata, samo sede ispred kompjutera... Smucile su mi se vec ova popovanja o nekom tamo svetu koji je u poredjenu sa nasim mnogo bolji a ujedno im se i gadimo.

Pa sta ako su se jebali na sred ulice? Da li ih je neko terao? Nije. Da li se neko od njih bunio? Nije. Da li je neko nekog tamo silovao? Nije. Da li su bili svesni rizika? Ocito da nisu.

Sve je to stvar izbora, a moralne vrednosti su svuda drugacije i svako ih drugacije shvata. U Britaniji je svaka druga devojka upraznjavala sex na jendno vece, kod nas takve devojke se smatraju za ,,lake zenske'' a kod njih je to normalna pojava. Ako su hteli  da orgijaju nek rade to ilegalno posto nije dozvoljeno zakonom ili nek idu u Holandiju posto su oni zakonom dozvolili javno upraznjavanje seksa. A ako su uspele da dodju do tolike kolicine alkohola onda su im to jedno mogli roditelji obezbediti i odobriti, uostalom na roditelje su se i zalili. Pustite druge ljude da zive kako hoce. To sto su neke mozda zatrudnele i sto su se neki mozda zarazili od neke bolesti znaci da nadlezne sluzbe moraju bolje da objasne mladima rizik od upraznjavanja sex bez kondoma i kontracepcije. A to sto su se napili znaci da opet neko mora da poradi po pitanju savestnih roditelja. 

Necu da kazem da je situacija kod nas nista bolja. Ako nismo imali javne orgije tinejdzera ne znaci da kod se kod nas omladina ne opija. I ne znaci da kod nas nema neodgovornih roditelja. 

Orgijanje samo po sebi nije nista apstraktno, niti nesto sto bi trebalo da bude tabu tema, takodje i samo upraznjavanje istog na javnom mestu ne bi trebalo da bude tabu. Zivimo u 21 veku tolerancije i slobode, naviknite se na to.

I nerviraju me pojedinci koji stalno pricaju kako je nekad bilo bolje, kako su oni kao mladji znali red, i kako danasnja deca nista ne valjaju. 

login or register to post comments | prijavi
alien      20. April 2008 - 21:30 I meni se čini

I meni se čini interesantnom ta pojava da se u Srbiji 2008. nešto mnogo upire prstom na (potencijalne) mane nekih drugih društava i baš moram da poznajem čoveka koji takvu temu pokrene da bih poverovao da se radi o objektivnom posmatranju nekog fenomena. Blogovi takvog sadržaja simptomatično su ksenofobni - u većini slučajeva se pokaže da iza njih stoji neko kome srce nije kao što bi se očekivalo negde iza rebara, već negde malo južnije, oko Ibra ili tako nešto  Smile.

Ipak, Jelena - "Na taj način sebe stavljate u isti koš sa Arkanovim koljačima i silovateljima."  ?

Ne bih verovatno ništa rekao da juče sa prijateljem nisam nešto spomenuo Ibizu i eto, baš Engleze. Odavno postoji priča o Ibizi Španaca i Ibizi obnevidelih Engleza. Mnogo pre Exita. Da li se sad ovo što si rekla odnosi i na nas dvojicu?

Slažem se da nam valja ćutati o mnogim stvarima dok ih se sami ne oslobodimo. Reći da je narakijani zemljak nešto sofisticirano u odnosu na pijanog Engleza zaista je besmislica. Ali da li neko ima kredibilitet da nešto kaže o vrednostima (ili bilo čemu) koje nisu unutar naših granica malo je kompleksnije pitanje. Po defaultu reći da nema, isto je pravljenje neke vrste balona za život. Možda za nas boljeg ali svakako ne manje ograničavajućeg.

Nije to isto, ali meni je  nekako neprijatno slično tome da ti, na primer, ja kažem da ne bi smela da opravdavaš masovne orgije (protiv kojih, btw nemam apsolutno ništa Smile) dok nas sve ne pozoveš da gledamo kako vodiš ljubav na Miletićevom trgu. 

 

login or register to post comments | prijavi
markomarko      20. April 2008 - 22:59 @jelena

Kako gotivim ovu jelenu, cudo jedno. Kad ostane bez argumenata predje na baljezganje...

login or register to post comments | prijavi
Jelena      20. April 2008 - 23:03 Da li se sad ovo što si

Da li se sad ovo što si rekla odnosi i na nas dvojicu?

Bojim se da se nismo razumeli. Ako smatraš da su u redu priče o obeznanjenim Englezima, moraš da budeš spreman da mnogi o tebi misle kao o koljaču sa bradom. I da ti ne daju vizu. U tom smislu se odnosi i na vas dvojicu. Osim toga, postoji i odgovornost javne reči, veća od odgovornosti koja ide uz javni seksualni čin.

ps.

Opravdavam i vožnju formule 1 i vijanje tornada i plivanje sa ajkulama... I ko zna, možda da nije toliko opasno...

login or register to post comments | prijavi
M@rTeeN      20. April 2008 - 23:22 "KOSOVO JE SRBIJA!

J**a*a vas Evropa i zapadna kultura! J*b*a vas tolerancija i liberalna shvatanja!...." ... su rechi prosechnog gradjanina Srbije koji glasa za SRS,NS i DSS... ali ja nisam takav...

Nasha zemlja ima problema. Ozbiljnih problema koji se shire kao tumor a nashe drushtvo je na zalost u rasulu i samo zapomaze mesto da digne glavu i krene da ih reshava. Lako je upirati prstom u druge, slazem se, ali ja nisam blog napisao zato shto sam ksenofob ili neki Anglo hejter.... vetj sam odreagovao na vest koju sam prochitao... Isto tako reagujem i na medjusobno ubijanje maloletnika i na prebijanja navijacha i sl.... Problem ljudi ovde (na ovom sajtu) je shto nisu hteli da ostanu na temi vetj su iznosili svoje neke teorije o tome ko je bolji i ko ima za pravo da osudjuje i kritikuje.... Chak i sa te strane imam pravo na kritiku jer nisam ni ubijao, ni tukao, ni napadao ali isto tako ni orgijao po trgu sa 50-ak svojih shkolskih drugova i drugarica......

Spominjali ste moral i chinjenicu da se vrednosti razlikuju od drushtva do drushtva! Slazem se sa vama, ali u Srbiji i u VB je isti stav po pitanju orgijanja na otvorenom, drushtveno je ne prihvatljivo! Napadnut sam izvuchenim izjavama iz konteksta. Ni u jednom momentu nisam osudio seks i orgijanje na privatnom mestu, ali hajde sada realno, da li je iko od vas pokushao da zamisli 50-ak mladih osoba kako se na trgu j*bu u pijanom gotovo obezumljenom stanju?? Mislim da svi znate koliko je to ajd' da se izrazim "nekulturno"... Jer ako svedemo na proste stvari zivot, leti mozemo goli po gradu da shetamo jer boze moj, odetja nam ne treba... Postoje drushtveno prihvatjene norme i ja nemam nishta protiv da se one menjaju, ali sam siguran da gomila pijanih srednjoshkolaca ne moze i ne treba da postavlja norme ponashanja... 

 

Best Regards

login or register to post comments | prijavi
Nikolar91      20. April 2008 - 23:49 @alien

Nije to isto, ali meni je nekako neprijatno slično tome da ti, na primer, ja kažem da ne bi smela da opravdavaš masovne orgije (protiv kojih, btw nemam apsolutno ništa Smile) dok nas sve ne pozoveš da gledamo kako vodiš ljubav na Miletićevom trgu.

 

Mislim da ne treba da uprazsnjava javni sex da bi ga podrzavala. Ako podrzavam da gejevi imaju prava na brak ne znaci da ja moram biti gej. Zar ne?

login or register to post comments | prijavi
alien      21. April 2008 - 1:52 Jelena

Ok, respect za dubinku. 

Moje pitanje je bilo više retoričko. Dakle, nije postavljeno da bi me prosvetlila već da uputi na nešto što je po meni preterano burna reakcija i masovno napušavanje kome možda ima, ali možda, bogami i nema mesta u ovom, konkretnom slučaju. Ali neću više o tome, dosta je to klizav teren na kom se večno možemo nastavljati a to neću da radim sa nekim s kim delim toliko nepopularnih stavova.

Jednostavno, plašiš me ponekad, keve mi. Ovde si na mene ostavila utisak nekoga ko bi čoveka sa tikom na oku poslao na sud zbog seksualnog uznemiravanja.

marcomarco: Jelena ne baljezga. Nikad.

M@rTeen:

"Ni u jednom momentu nisam osudio seks i orgijanje na privatnom mestu, ali hajde sada realno, da li je iko od vas pokushao da zamisli 50-ak mladih osoba kako se..."

Lagao bih kad bih rekao išta drugo do - uuuu, very nice! :)

Nikolar91:

"Mislim da ne treba da uprazsnjava javni sex da bi ga podrzavala."

Party pooper-u! :) 

 

login or register to post comments | prijavi
Jelena      21. April 2008 - 7:42 Dakle, nije postavljeno da

Dakle, nije postavljeno da bi me prosvetlila već da uputi na nešto što je po meni preterano burna reakcija i masovno napušavanje kome možda ima, ali možda, bogami i nema mesta u ovom, konkretnom slučaju. Ali neću više o tome, dosta je to klizav teren na kom se večno možemo nastavljati a to neću da radim sa nekim s kim delim toliko nepopularnih stavova.

Aaaaahaaa, sad tek kontam - dakle, nisi postavio pitanje da ja tebe prosvetlim, nego da ti mene prosvetliš? O tome kako treba da budem nežnija prema nebulozama o tome kako Englezi ne znaju da piju i kako treba da ih sažaljevamo i da nam se gade, a Srbi znaju da piju i od prosečne plate mogu da kupe tri ulaznice za Exit? Mislim, ako ti misliš da je reakcija previše burna i ako ti nećeš više o tome, onda je to to. Rešeno. Done and done.

ps

Stvarno mi je žao, da nisam bila toliko gruba možda bismo imali još više smajlija nego što ih imamo sada. Ipak je ovaj blog to zaslužio.

login or register to post comments | prijavi
amnesiak      21. April 2008 - 8:41 To što se u V.B....

bolje živi i što imaju više para ne znaći da su oni po bilo čemu bolji od nas. Ne znači ni da su gori. Potrebno je uzeti u obzir svakog čovjeka kao pojedinca, porazgovarati s njim i onda donositi neke zaključke. Opet na osnovu tih individualnih zaključaka teško je donjeti neki opšti pogotovo prema naciji u kojoj živi 60miliona ljudi.

Ipak, neke stvari su opšte poznate. Npr., na ovom blogu je većina od nas iznjela svoj stav i svoje viđenje kad je vidila nekog pijanog Engleza. Doći u neku stranu zemlju i ubiti se ko stoka i pri tome omaložavati sve oko sebe jer imaš engleski pasoš i štiti te engleska ambasada je očiti primjer nekulture i primitivizma. Postavite stvari drugačije, da li bi vama palo napamet da se toliko uništite negdje u Engleskoj i pri tome razbijate, vrijeđate sistem, pjevate navijačke pjesme...samo čisto zbog toga što ste Bosanac (Srbin) i što imate para. O tome se radi... još uvijek misle da su vladaoci cijelog svijeta i da mogu da rade što požele. Ni zakoni kao ni pravosuđe im nisu jednaki za engleze i druge narode (npr. Englez u pritvoru može ostati ja mislim samo 2mjeseca dok neko drugi ... beskonačno). 

Tačno je da je to zemlja najvećih mislioca, izumitelja i drugih poznatih ljudi na svijetu. To je zemlja muzike....moji omiljeni bandovi su iz engleske. Ipak, većina pjesama kritizira englesko društvo i društvo uopšte... Opet, svi mi trebamo imati svoj stav prema njima i, bez obzira što se masu ružnih stvari desilo u našoj bližoj istoriji, trebamo više cijeniti sebe, jer na taj način možemo cijeniti i druge. Ako postaviš stvar tako da kažeš da je jedan Englez bolji od jednog Bosanca (Srbina) onda nemaš šta drugo ovdje tražiti osim da podneseš zahtjev za V.B zeleni karton. 

login or register to post comments | prijavi
Mladjani      22. April 2008 - 16:51 Ajde svi lepo da se napijemo

i orgijamo! Laughing

Predlazem da koristimo i kondome kako

nam se ne bi dogodilo da neko zatrudni, da se razboli i ostalo... 

A sto se tice laznog morala... Ma nek se nosi... Laughing

login or register to post comments | prijavi
holandez      3. May 2008 - 22:01 slazem se sa mladjanim

sto bi rekao mao tze ....kakok god se okrenes ...ledja ti pozadi Wink

login or register to post comments | prijavi
Mladjani      5. May 2008 - 21:50 vidi ga holandez

ja se salio a on bi odma da orgija...

cccc Tongue out